خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





چرا باید از اپلیکیشن استفاده کنیم؟

       با گستره ی رسانه های اجتماعی و دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات ، برنامه های کاربردی ( اپلیکیشن ها) کم کم جایگزین روند و شیوه های متاخر خود در جنبه های تبلیغ ، اطلاع رسانی ، خدمات رسانی و مواردی از این دست شده اند . این ابزار علاوه بر اینکه به کارفرمایان اپلیکیشن (برنامه کاربردی ) امکان دسترسی به تجمیع داده ها و بوجود آوردن دیتا سنترها را می دهند ، برای صرفه جویی در مخارج رقابت با رقبا و نیز روش های مدیریتی و نظارت بر کارپرسنل ونهایتا خدمت به مشتری نیز ، کارساز و بهینه هستند.

          اپلیکیشن به عنوان رسانه ای شخصی ، وظایف ذاتی ی انتقال پیام ، اطلاع رسانی ، تبلیغ ، بازخوردگیری ، صرفه جویی های اقتصادی ، حضور در عرصه های رقابتی ، احترام به شخصیت مراجعین و کاربران را در وهله اول ارائه میکند و در دیگر جنبه های مطرح و مورد نیاز ، به شکل ابزاری نامحسوس برای بازاریابی، جمع آوری اطلاعات کاربران ( مانند : جنسیت – سن – میزان رضایت ، دفعات مراجعه و استفاده از خدمات – نحوه آشنایی با سرویس ها – شماره تماس و نشانی الکترونیکی و ...) و نظر سنجی از میزان رضایت یا عدم رضایت مشتری را فراهم میکند و در کل سرمایه گذاری چند منظوره و مطمئن و امنی در زمینه پرستیژ حرفه ای و بروز رسانی در عرصه مورد نیاز مشتری می باشد .

        کسب وکار در دنیای فناوری اطلاعات ، ابزارو کنش های خاص خود را میطلبد . بروز بودن ؛ همراهی با ذائقه و سطح سلیقه مشتری ، بدون مرز بودن و حتی نداشتن تاریخ انقضا و مصرف از جمله ویژگی هایی است که برای شیوه های بازاریابی نوین مورد نیاز است.دردنیای وب و اینترنت ، خصوصیاتی برای ارزیابی و فراهم کردن برندینگ و نیزمهم جلوه کردن لازم است که همانند قطعاتی از یک جورچین (پازل) باید در کنار یکدیگر چیده شوند و نمایی کامل و زیبا از خدمت را ارائه دهند . وب سایت ، اپلیکیشن ، صفحه های شبکه های اجتماعی ، حضور در رسانه های اجتماعی و برخی دیگر از فعالیت های مکمل ، قطعات این پازل هستند و هر کدام به شکلی وابسته به دیگری در تکمیل اهداف تجاری – اطلاع رسانی و خدمت محور ، انجام وظیفه میکنند  . 

        تا پیش از این ، عرصه ارتباطات با حاکمیت رادیو و تلویزیون ، در واقع عصر رسانه های فراگیر را معنا گر بود بطوریکه انتظارات مخاطبان در تسخیر آنان قرار داشت و ارتباط مفهومی یک طرفه ، یک سویه و تک بعدی معنا میشد ، ولی با ظهور رسانه های تعاملی در عصر فناوری اطلاعات ، کاربر یا مخاطب و در واقع مشتری ، حق انتخاب بهترین سرویس و خدمات را از مزایای ارتباطی دو سویه ، بدست آورده است که این توانمندی عرصه رقابت را برای طیف های مختلف تجاری و خدمت محور ، بگونه تلاش بیشتر،خدمت عالی تر و نوآوری معنا کرده است . در این عرصه هرکس بهترین سرویس ها را با عالی ترین سطح معرفی ودر دسترس ترین شکل ارائه کند ، گوی سبقت را از دیگر رقیبان ربوده و از امتداد آنان پیشی گرفته است . در پایان اشاره و یادآوری میشود     " اینهمه آواز از شه بود " بطوریکه توقع بالای مخاطب و مشتری در کسب و کارهای نوین ، ابزارخاص خود را نیاز میخواهد و برای بودن در جمع ارتقاء یافتگان ، نیاز است که بر این ابزار مسلط باشیم .

     


    این مطلب تا کنون 34 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : مشتری ,رسانه ,عرصه ,رسانی ,خدمت ,اطلاعات ,مورد نیاز ,فناوری اطلاعات ,اطلاع رسانی ,خدمت محور ,صرفه جویی ,
    چرا باید از اپلیکیشن استفاده کنیم؟

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده